Jamaican Poetry: Yuh nuh fi me by Denise N. Fyffe

 

By: Denise N. Fyffe.
Copyright © 2017, Denise N. Fyffe

Mi nuh see how me fi yuh
An yuh nuh fi me,
Mi nuh see how me love yuh
An yuh caan stan me.
Me, yuh one moment in time
Meet, greet, relax, unwine
See, like, look, touch
Tap di seal an erupt.

Mi nuh see how me fi yuh,
An yuh nuh fi mi,
Dem broken memories
Inna mi head like an
Unchained melody.

Mistakes and hurt,
Unforgiven;
Nuh one budge,
Nuh one give in.

Time fly an loop
Eyes meet an stoop,
Still no budge,
Still no forgiveness,
Still no one to own up to
Di bigness.

It seems mi nuh fi yuh
An yuh nuh fi me,
Dis broken heart
Afi go bury, Deeply.

One step, two step
Stand an wait;
A moment in time,
When dis love abates.
Dem broken memories
Still run an chime,
Inna mi head
Dem set pon rewine.

Mi nuh fi yuh
An yuh nuh fi me,
One day,
I will forget,
Dis unchained melody.

*****

Check out 101 Jamaican Love Poems

Denise N Fyffe book banner - 101 Jamaican Love Poems

Available at all online book retailers and Amazon.com.

Follow her on: social-media2

Copyright © 2017, Denise N. Fyffe, The Island Journal

Leave a Reply

